[ LUGOS ] iso8859-2.enc

Gregor Zorè gregor.zorc at email.si
Sat Feb 3 16:39:18 CET 2001

Imam KDE2. Ali mi lahko poves kaj bi lahko bilo krivo?

lp
Gregor

P.S.: Kaj se (me drugim) dogaja: V pogovornem oknu preimenujem datoteko, in v
ime vkljucim sumnike, ki se v pogovornem oknu pravilno izpisejo, ko pa
pritisnem OK, se na namizju za hip pojavi ime z sumniki, takoj nato pa se
namesto sumnikov pojavijo vprasaji.

P.P.S.: Ugotovil sem da naj bi bila podpora za kodno tabelo iso8859-2 ze
vgrajena v XFree86, tako da te datoteke ne potrebujem.