[ LUGOS ] Debian in slovenscina

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Sat Feb 3 08:50:27 CET 2001

	Hojla!

On Fri, 2 Feb 2001, Gregor [iso-8859-1] Zorč wrote:
> Ali je komu uspelo "v nulo" nastimati Deban za slovenski jezik? V RedHatu
> (7.0)  je vse bolj ali manj ze nastimano, tako da dela celo uvoz in izvoz
> sumnikov iz MS .doc dokumentov (Star Office) brez problemov, v Debianu pa po
> privzetih nastavitvah niti tipkovnice nisem mogel uporabljati v vseh
> programih.

Katere Xe imaš pa v RedHatu?

> Za tiste ki ste prisli do konca tega maila se opis mojega sistema: Debian
> 2.2r2, Xfree86 4.0.2, KDE 2.1beta2.

Sklepam, da je za tvoje težave kriv novi Xfree86, ki ima tujejezicne
nastavitve povsem razjagane...

Meni 2.2r2 z Xfree86 3.3.6 dela z opisnimi kodami. Debian 2.0 mi je počle
čudne stvari in je nekaj časa deloval z "opisnimi" nekaj časa pa z
navadnimi kodami.. od programa do programa je bilo drugače. Očitno je novi
Xfree vrnil vse te težave...

> P.S.: V nastavitveni datoteki za Xmodmap so kode sumnikov popravljene iz
> "opsnih" na navadne. Zakaj so potem v nastavidveni datoteki za xkb kode
> "opisne"?

Jaz sem moral prej uporabljati Xmodmap s popravljenimi (navadnimi) kodami,
zdja dela z "opisnimi".

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -