[ LUGOS ] diald 0.99.4, kernel 2.2.14, pppd 2.3.7 .. nujno..

Bostjan Tursic bostjant at cast.eu.org
Fri Feb 2 16:45:32 CET 2001

Fri, 02 Feb 2001 ,  Ales Bardorfer wrote:

>Kernel 2.2 ne pozna vec tega SIOCSIFMETRIC. Je pa res, da bi tudi s temi
>napakami moralo delovati.
>Ali uporabljas PAP avtetnikacijo, ali v tvoji /etc/ppp/pppscript skripti
>lovis 'login:' in 'password:' stringe?
>Namrec ce uporabljas PAP, moras pppd-ju dopovedati, kaksen username naj
>uporabi in s tem posledicno, kateri passwd iz /etc/ppp/pap-secret naj
>uporabi/poslje.
>Torej poskusi v diald.conf za 'pppd-options' dodati user

Saj po defaultu vzame opcije iz /etc/ppp/options.
Stvar mi ni delala zato, ker sem imel v diald.cfg definirano drugacno hitrost
kot v /etc/ppp/options.
Kljub debug modu, in vsemimi moznimi nastavitvami mi seveda v logih ni pisal
nic pametnega.
Sklenil sem, da bom ponoci samo se spal.
Hvala vseeno za odgovor.

Aja, a mogoce obstaja kaksen patch za diald, za kernele 2.2.xx ?

lp
Bostjan

--
bostjant at tursic.org   http://www.tursic.org/