[ LUGOS ] pine problem was courier-imapd

rok lugos at s-je.sik.si
Fri Feb 2 10:20:52 CET 2001

no... da neboste v skrbeh... nasu sm tezavo. finta je blav tem, da sm meu
po defaultu zlo negostoljubno okolje (umask 077) zato mi je direktorije
instaliral tako, da je meu sam root dostop do direktorija z courierjem.
zato stvar ni delala. popravu zadevo in zdej spila (more or less)
se vedno me pa pesti ena tezavica.
v pine.conf.fixed sm napisu {localhost}Inbox
problem je pa v tem, da se mi hoce pine vedno, se preden lahko vpisem
password, konektat (ocitno preko rshja), nato me pa spusti skozi in se
lahko logiram. sj ne dastvar nebi delala. ampak annoying je cakat 10
sekund, da mi potlej napise:
[rsh to IMAP server timed out]
kje je tukaj finta?

lp, rok.