[LUGOS] Miska

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Sun Dec 30 16:27:36 CET 2001

Zdravo.

> V c(em pa je potem fora "cordless" mis(i? Imas( kabel pac( drugje...
> No, Logitech pravi, da baterije zdrz(ijo do 6 mesecev. Torej jih
> nekateri modeli imajo.
> Dlje kot delas(, vec( plac(as(. Na enem forumu se je nekdo pritoz(eval,
> da menja baterije na tri tedne, pri c(emer ne dela veliko (toc(nega
> modela se ne spomnim). To potem seveda zelo podraz(i mis(.

Dexxa mis (ki jo uporabljam tudi jaz), ima podstavek in se polni tako
nekako kot prenosni hisni telefon. Logitechova pa je na
baterije in jih moras menjat. V Dexxino mis ne smes dajati navadnih
1.5 voltnih baterij, ampak samo akumulatorje (ker so 1.2 V). Jaz sicer
delam z Dexxino misjo v Windows sistemu in moram rect da sem
zadovoljen. Res je, da pri polnih akumulatorjih miska "nese" slaba 2
metra, vendar mi to popolnoma zadosca. Moti me edino to, da ce je mis
neaktivna par minut, nekako "zmrzne" in moram klikniti na katerikoli
gumb na njej, da jo "zbudim". Uporabljam originalne gonilnike.

--
Nejc Skoberne
Grajska 5
E-mail: nejko at varnost.org