[LUGOS] DSO nightmare

Primoz Hrvatin primozh at gmx.net
Fri Dec 28 19:49:44 CET 2001

At some enlightened moment, precisely on Thu, 27 Dec 2001 18:22:33 +0100,
Ljubo Brglez <ljubo.brglez at kreit.si> echoed these words throughout the
Internet:
> potem pa recem 'apachectl configtest' dobim:
> Pri configure sem uporabil '--enable-rule=SHARED_CORE' opcijo, ki naj bi
> omogocila DSO.
> Nekje sem tudi prebral, da moram imeti mod_so instaliran, 'httpd -l' mi
> ga ne pokaze.

Sam uporabljam --enable-shared=max pri konfiguraciji in tudi preverjeno
dela. S to direktivo se prevede vecina najpogosteje uporabljanih modulov
kot DSO, vkljucno z mod_so, kar je najbolj fleksibilna varianta. Kasneje
lahko nepotrebne module odstranis iz httpd.conf. Kateri moduli se
prevedejo s to opcijo, pa pise v instalacijskih skriptah, saj moras
nekatere eksplicitno vkljuciti. Eden takih, ki se s to opcijo ne prevede,
je recimo mod_rewrite.

Primoz