Bind 9.1.3

Ales Kosir ales.kosir at telemach.net
Tue Dec 25 21:09:40 CET 2001

Pozdravljeni,

ze nekaj casa se bolj ali manj zafrkavam z novim bindom 9.1.3. Zacel sem
tako, da sem vzel svoje konfiguracijske datoteke za stari delujoci bind
8.x.x, ki je sluzil kot primarni streznik za DNS.

V /etc/named.conf sem po novem dodal se tole:

options{
       auth-nxdomain yes;

Razen tega vsebinsko nisem spreminjal nastavitev.

Ker pa mi doslej nikakor ni uspelo prepricati sekundarna streznika, da
osvezita podatke s primarca, sem poskusil ze vse mogoce z nastavitvami za
DNS, celo pozarno pregrado sem se lotil spreminjati. In se vedno brez
uspeha. Videti je, kot da od zunaj ne morem priti na streznik, z
notranjega omrezja pa DNS deluje.
Tudi z auth-nxdomain ('vselej avtoritativen odgovor za NX') sem preskusil
obe moznosti, yes in no.

Zato strokovnjake sprasujem, ali se morda spomnijo kaksnih posebnih trikov
pri novem bindu, ki jih je treba upostevati, a sem jih spregledal? Bi bil
kdo tako prijazen, da bi pomagal pregledati nastavitvene datoteke?

Lep pozdrav,
Ales