Blesav problem s KDE (mislim da 2.x)

Damir Dezeljin programing at nib.si
Tue Dec 25 16:54:31 CET 2001

Pozdravljeni,

imam en blesav problem ... pri kolegici sem instaliral Mandrake 8.1.
Desktop enviroment imam KDE ... spodaj kjer je gumbek "K" (start) sem
dodal nekaj ikonc (nekaj krajsnjic). Nekaj sem jih tudi zbrisal (desna
tipka, remove) ... ravno to je problem ... tam kjer sem zbrisal slikico je
ostal prazen prostor in to mi gre zelo na zivce!!! Kaj mi lahko kdo pomaga
to odpraviti oz. zbrisati te prazne prostore? Ce se ne da z misko pa vsaj
kje je to napisano (torej kaksen config file od start menija), da rocno
zbrisem?

Hvala in lp,
Dezo