[LUGOS] novi fonti

Roman Maurer roman.maurer at amis.net
Sat Dec 22 20:47:09 CET 2001

matjaz85 at yahoo.com pi¹e:

> Imam stevilne TrueType pisave, ki normalno delujejo v Oknih, vendar
> jih ne vem namestiti v Linuxu, niti ne vem na katero lokacijo jih
> naj namestim.

Morda ti bo pomagal tale skript fetchmsttfonts, ki pobere javno objavljene
pisave z Microsoftovega stre¾nika in jih predela za rabo v Linuxu:
http://www.tuxfan.homeip.net:8080/rpms/xf86ttfontool-0.1-6.i386.rpm

V zadnjem delu skripta je opisano, kako se doda ¹e druge pisave TrueType.

> Ali obstaja se kak primernejsi tip pisav?
> V linuxu jih namrec imam zaenkrat zelo malo, se posebej slovenskih.

Da, vektorske pisave so ¹e Type 1 - èe¹ki SuSE jih je nekaj objavil.
So na CD-ju Red Hat 7.2, ampak moj KDE 2.2.1 jih ni znal gladiti
(anti-alias), ne da bi izgubil èrko è.
--
	Pozdrav,
	  Roman