Samba, NT, administrator

Davor Guttierrez lowcrash at amis.net
Thu Dec 20 09:14:51 CET 2001

Hi

Na sambo Linux server se mi prijavljajo iz Win 9x, 2k in NT4. Na Linuxu imam instaliran Sophos Sweep in vsakodnevno se mi dol vlecejo posodobitve na streznik in se namescajo tudi v CID direktorije za NT4/2K in 9x Windowse. Pri Win 9x vse dla dobro, saj ko se user prijavi se mu samo prekopirajo IDEji ali nova verzija na masino. Ko se pa mi prijavi NT user v Sambino domeno pa se IDEji ne morejo zinstalirati, saj user nima Administratorskih pravic. Kako potem na Sambi dolocim, da bo user davor, kateri se prijavlja preko NTjiev imel Administratorske pravice za svojo masino. Upam, da sem bil razumljiv. Ker ce se priavim na NTje pod davor in ne v Sambino domeno, potem imam Admin pravice.

LP,

Davor