[LUGOS] Napaka pri haltu

Jurij Reščič jure at gemini.ntftex.uni-lj.si
Wed Dec 19 20:31:57 CET 2001

Zdravo!

 > Davor Guttierrez wrote:
 > Hi
 >
 > Danes se mi je v logih zapisalo tole, ponavlja se potem še kakih 20
 > vrstic v
 > /var/log/messages. Kaj bi to bilo.
 >
 > Dec 19 06:43:33 comlab rpc.statd[527]: gethostbyname error for
 > ^X÷˙ż^X÷˙ż^Z÷˙ż^Z÷˙ż%8x%8x%8x%8x%8x%8x%8x%8x%8x%62716x%hn%51859x%h

Nekaj podobnega se je dogajalo meni kakšna dva meseca nazaj.
Malo sem gledal po webu in zadetki so govorili o LPRng root
exploitu.

Tudi jaz sem nadgradil KDE na RH71 (pa tudi že odmontiral).
Dogajalo pa se mi je, da se je X strežnik randomly sesuval.
Ne morem pa trditi, da je bil ravno KDE vzrok.

O zadevi sem spraševal na si-certu (brez odgovora), skrbnik
omrežja pa je rekel, da gre za poskus vdora.
Ali med tisto solato v logu lahko opaziš kak IP?

Ali imaš inštalirane vse RH71 popravke?
Zapri vse nepotrebne servise (telnet, ftp, NFS, etc)

Jaz sem potem nagradil kernel in dal gor še preostale popravke.
Pa tcp wrapperje sem zrihtal in od takrat je mir.

Bom pa v prihodnje raje inštaliral le uradne RH zadeve.

Jure