[LUGOS] postfix bounce messages

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Wed Dec 19 03:44:12 CET 2001

On sre, 2001-12-19 at 03:12, Borut Mrak wrote:

> Joj joj joj...pa ne no. Od kje ti take butaste ideje? A je to bolj
> elegantna varianta? In kako si lahko preprican, da ne bos s takim
> posegom naredil kaksne totalne gluposti, kot recimo ob zagonu tako
> modificiranega binaryja pobrisal pol diska?
>
> Tu ne vidim nobene elegance, ampak cisto Q&D pristop. Od takega odnosa
> je nastal DOS.

Q&D?
Upam da si opazu, da tole ni bilo mišljeno čisto resno. Je pa za quick
hack to mnogo boljša varianta kot gcc in prevajanje ene gomile.
Nekateri ljudje imajo pravo veselje na tak način lokalizirat programe!
:) kaj bi jim branil življensko srečo? :)

ko bo s hex editorjem popravljal text bo zelo težko pripravil program do
kakšnega 'inteligentno butastega' obnašanja

> Kako lahko po izvoru maila ugotovis jezik posiljatelja?

Računalniki so tukaj zato da nam služijo.
Recimo, ostajajo načini po katerih lahko iz besedila ugotoviš zelo
zanesljivo v katerem jeziku je napisano. Da ne rečem da je to dokaj
preprosto.

če temu dodaš še gledanje encodinga in source addresse in cilja, pa še
kak drug polje poškiliš, lahko v bistvu poljubno 'strogo' omejiš kdaj se
lahko smatra da nekdo govori nek jezik.

Za vsak slučaj pa lahko na dnu pripneš še enako sporočilo v angleškem
jeziku. Hey, lahko pošlješ celo dve sporočili - lokalizirano in
angleško.

> Dvomim, ker bo zagotovo zagresil napako v dovolj velikem stevilu
> primerov...

Odvisno kako hud hacker si in kaj znaš napisat:)

Imel sem sošolca, ki mi je vedno, ko sem zavrnil kako njegovo 'pametno'
idejo povedal zgodbo o tem kako bi verjetno ob takem odnosu do novih
idej še dandanes bili v kameni dobi, saj se nikoli ne bi našel nihče
dovolj nor, da bi izumil kolo, kaj šele kaj drugega.

Načeloma praktične aplikacije takšnih idej pridejo iz gole nuje. V
bistvu takrat ko se ne moreš načuditi, da tega ni naredil že nekdo pred
tabo in se zdiš sam sebi neumen, ker se ti ideja zdi tako samoumevna.

Tko da ... :) Se greš stavit da bo tudi to slej ko prej opcija v kakšnem
poštnem programu? ... Če ne drugega bodo tipi iz Redmnoda zihr zagrabil
za 'deep localisation' ali kaj podobnega (ne bi šel dvakrat stavit da
takšne stvari še niso v razvoju, mogoče pa se že prodajajo).

In potem se bo nekdo tepel po glavi...

LEp Pozdrav
Andraž Tori