postfix bounce messages

Gasper Furman merjasec at skavt.net
Wed Dec 19 01:35:27 CET 2001

Pozdravljeni

A je morda ze kdo razmisljal, da bi pri dolocenemu bouncu dodal se
slovenski prevod, ker so uporabniki neumni in se ustrasijo takega maila.
Ce bi bil pa po kmeck napisan pa bi se slo. Torej recimo, namesto, da bi
postfix ven vrgel:

This is the Postfix program at host merjasec.swenak.xy.

below could not be delivered to one or more destinations.

delete your own text from the message returned below.

                        The Postfix program