[LUGOS] X multihead

Miroslav Jurkas miroslav.jurkas at ensico.si
Tue Dec 18 10:51:13 CET 2001

** Reply to message from Jure Pecar <pegasus at telemach.net> on Fri, 14 Dec
2001 23:24:36 +0100

Ziv !

Jaz sem se kar nekaj casa trudil (enkrat septembra), ker sem skusal skupaj
spraviti 8 (osem) monitorjev na en PC. Pa sem zal prisel le do max 3 za
silo delujocih. Dve kartici sta se nekako delali, vec pa je bila tezava.
Imel sem takrat se beta XF 4.1.0 (iz ftp.redhat.com ... rawhide ...). Imel
sem RH 7.1 + vsi popravki (september 2001) + beta XF86...

Dobro je delala Matrox G300 dualhead PCI. Vendar zraven nje ni hotela
delati nobena druga, ki sem jo imel (ATI Rage Pro, ATI Rage II, ...). Prav
tako sta mi delali NVidia GForce II in Matrox G300 s tremi monitorji,
vendar je rec imela nekaj tezav. Za nekaj kartic (mislim da je ena izmed
njih tudi Matrox GF200 4 head) pa mi ni uspelo pognati vec kot enega
monitorja.

Naslednjic bom poskusal enkrat na zacetku naslednjega leta, ko dobim
kartice...

Lep pozdrav
  Miroslav

** ENSICO d.o.o. ** http://www.ensico.si **
   miroslav.jurkas at ensico.si
   unix system administrator & project manager