[LUGOS] 100 Mbit router/firewall

Jure Koren jure at aufbix.org
Tue Dec 18 09:39:25 CET 2001

Once upon a time, say on Tue, Dec 18, 2001 at 09:05:49AM +0100,
Darko Koruga sat down and thought...
> Poskusi poslati stream an eepro 100 - vcasih celo driver sam crkne
> in moras module na novo naloziti. Stream je TCP packet storm -
> posilja TCP SYN paketke. Drugace sem pa zadovoljen z eepro100,
> deluje zelo solidno, dobim tudi dobre transfer rate.

Ja, samo to je ze denial of service, za obicajno uporabo se nisem
srecal boljsih. D-linkove s tistim 21142 chipsetom pridejo blizu
in tulip driver dela super, ampak enkrat sem imel eno ki je hotela
po vsakem ifconfig up da ji spulis kabel in ga vtaknes nazaj da
se je zmenila za duplex in hitrost.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer