[LUGOS] 100 Mbit router/firewall

Jure Koren jure at aufbix.org
Tue Dec 18 08:30:42 CET 2001

Once upon a time, say on Mon, Dec 17, 2001 at 07:28:01PM +0100,
polz sat down and thought...
> Izkusenj 0, ampak sumim, da bo PCI prej omejujoc, kot pa RAM ali proc.

Mozno. Meni p166 routa stiri 100M segmente od katerih v resnici le
trije tecejo na 100M, eno je pa zgolj uplink in obicajno ni toliko
obremenjen (ker je naprej po zici nekje ozko grlo).

No, prenosi so nekje okrog 8MB/s, brez kakrsnihkoli tezav, load je
sicer 0.6 do 1.5 ampak masina zdrzi brez tezav. Aja, se to: uptime
je 200 dni, mrezne so rtl8139, the budget solution.

Ena redkih mreznih s katero nisem se imel tezav (so pa jih
kritizirali drugi in jim verjamem) so intel etherexpress 100,
ki procesorja niti pipnejo ne, ko delajo tak promet. No, load
je pod 0.2 na isti masini.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer