[LUGOS] Sendmail mailsize limit

Simon Golicnik simon.golicnik at siol.net
Mon Dec 17 23:08:12 CET 2001

On Monday 17 December 2001 20:17, you wrote:
> Zivjo !

> Jup.
> Poglej v etc/sendmail.cf (MaxMessageSize)

Se da mogoce kako omejiti, da ne bi nekdo poslal mejl, ki bi bil manjsi od
limita, par ducatom naslovnikom. Po moznosti tako, da limita ne bi veljala za
lokalne naslovnike pac pa samo za posiljanje v internet.
Po mojih izkusnjah se bolj, kot postavljas omejitev velikosti sporocila, veca
stevilo naslovnikov, in spet je pipca v internet zabasana.
Hvala
LP SImon