Sendmail mailsize limit

Mitja Podgajski mitja.podgajski at siol.net
Mon Dec 17 19:56:39 CET 2001

Primer problema:

Mam en servercek na pocasni liniji (ISDN - gre za neko solsko linijo) in mam gor postiman sendmail in nekaj virt. user forwardov.
Maili delajo super in vse, ampak problem je ko mi nekdo poslje nek velik mail. Takrat mi redno obremeni linijo na servercku.

Premisljujem o tem, da bi dolzino maila ki ga lahko prejme in poslje server naprej omejil na 100-200kilobajtov. Torej da bi vse maile ki so daljsi od 100-200 kilo (poljubne velikosti), zavrnil.

Se da to urediti?

lp,
Mitja Podgajski
whatson at sobotainfo.com