100 Mbit router/firewall

Ales Bardorfer alesb at robo.fe.uni-lj.si
Mon Dec 17 16:09:23 CET 2001

Lep pozdrav!

Zanimajo me vase izkusnje, kaksna masina je potrebna za routing iz 100
Mbit mreze na 100 Mbit mrezo.

Torej:

zunanja m. 100 Mbit -- router/firewall -- 100 Mbit notranja m.

Trenutno sem na 2.2 kernelu na 100 Mhz Pentium masini uspel zroutati do
40 Mbit/s (4 MByte/s, FTP) in sem pokuril (top) vecinoma ves CPU. Mrezni
sta obe 3Com 3c59x. Ali je mozno, da driver(ja) toliko obremenjuje(ta)
procesor?

Na novi masini bi tekel IP filter na 2.4 kerneleu, maskerada...
Predpostavljam, da je obremenjenost odvisna tudi od stevila pravil v IP
filter tabelah itd., ampak vseeno me zanima pribl. ocena masine, ki bi
bila sposobna zroutati celotnih 100 Mbit/s prometa.
Predvidevam tudi, da je pri taki masini pomemben hiter dostop do RAM-a
(133 Mhz ali celo DDR) in cache, sam procesor pa manj.
Po mojih ocenah bi bil 200 ali 300 MHz p-II ali Celeron vec kot dovolj,
ceprav DDR-ja pa za to ne bom dobil...

Kaksne so torej vase izkusnje z routanjem 100 Mbit/s ?

lp,
Ales