[LUGOS] X multihead

Janez Trenz janez.trenz at bigfoot.com
Mon Dec 17 08:43:22 CET 2001

Jure Pecar wrote:

> zanima me, ce se je kdo ze igral z vecimi graficnimi karticami naenkrat v Xih, konkretno, katere sploh rade delujejo skupaj.
> matrox millenium + voodoo2 (sstfb, X via fbdev) dela dualhead ok
> millenium + s3virge dela sam virge, millenium sploh ne da signala od sebe
> millenium + ena isa tseng et4000 dela sam tseng, millenium isto no signal
>
> je kdo probal kake agp + pci kombinacije? kak matrox g450 + eden ali dva milleniuma ... mmm :) moja masina se ne pozna agp (heh, niti ide udma ne), ne morm probat ...

Matroxi imajo en jumper, kjer jim lahko odklopiš VGA bios.

PCI Rage Pro + PCI S3 Virge:dela

AGP Rage 128 Pro + PCI Rage Pro: dela

AGP Nvidia GF MX2 + PCI Rage Pro: dela

AGP Nvidia GF MX2 + PCI S3 Virge: dela

Pogoj je, da je kartica podprta v Xfree 4.x, ker s S3 Vision 968 ni šlo.

Nvidia: nv driver dela krasno s Xineramo, v ta zadnjih verzijah tudi nvidia driver, samo kaj ti bo, ko pa opengl ne deluje v kombinaciji s Xineramo.

Najepše je, če imaš GF MX (2, 400) in TwinView, pa dva zaslona. Deluje tudi GLX ;) Nažalost sem si omislil napačno, tako da imam TV out :\

--
Janez Trenz  AKA  der_Alte               o      _     _         _
janez.trenz at bigfoot.com  __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)