Izdelava zagonske diskete

Simon Muhic simon.muhic at guest.arnes.si
Mon Dec 17 05:57:04 CET 2001

help

Med namestitvijo Red Hat 7.2 Enigma (KDE 2.2-10 in kernel 2.4.7-10) ne morem
izdelati zagonske diskete. Dobim sporocilo:
Med izdelavo zagonske diskete je prislo do napake. Prosim prepricajte se, da
je v prvem disketniku formatirana disketa.

Drugace je na istem racunalniku namescen dual bott WIN NT/WIN ME (isti HD),
na drugi HD bi rad namestil linux.
Zadeva se mi je ponovila na dveh razlicnih racunalnikih.

Kljub temu mi je uspelo priti v linux. Ko skusam prikljuciti floppy:
(mount -t vfat /dev/fd0 /mnt/floppy), dobim sporocilo:
fs type vfat not supported by kernel

Formatiranje disket je s pripomockom fomat mozno v DOS in ext2 nacinu

Kaj je narobe in kako lahko izdelam zagonsko disketo?

Hvala za pomoc in lep pozdrav, Simon

end