Samba printanje

Davor Guttierrez lowcrash at amis.net
Thu Dec 13 21:07:26 CET 2001

Hi

Imam Sambo 2.2 na RH7.1. V mašini sta dva LPT porta, en na plati in en na
LAVA PCI kartici, printanje iz Linuxa gre BP. Preko Sambe pa če printam na
LPT2 kjer je HP DJ 959C dobim pol centimetra izpisa od Windows preizkusne
strani. Kje bi lahko bil problem, to sprašujem že drugič s tem, da sem sedaj
prišel do tega, da mi izprinta pol centi. :) Na LPT1 pa je HP 1200 s tem ni
nikakršnih problemov četudi ka priklopim na LPT2.

Pa še eno vprašanje, pravice za /var/spool/lpd so 600, s tem mi userji ne
morejo printati preko Sambe. Če jih dam na 777 deluje printanje. Toda ob
rebootu se to nastavi nazaj na 600. Kje bi to lahko spremenil, da bi
 delovalo.

Pomagajte ... :)

--
Lep pozdrav