[LUGOS] arhivi

Primoz Hrvatin primozh at gmx.net
Thu Dec 13 14:24:13 CET 2001

At some enlightened moment, precisely on Thu, 13 Dec 2001 08:25:03 +0100,
Stojan Rancic <stojan at bofh.cx> echoed these words throughout the Internet:

> Ce si pogledas headerje sporocil, ki prihajajo na listo, bos odkril
> lokacijo arhivov, pa se marsikaj zanimivega o listi.

Ja, vendar mi manjka teh par zadnjih headerjev, ki so prisli na listo :),
hotel bi pa sporocila iz tekocega meseca, oziroma novembra, pogledal sem
na naslednje povezave:
http://www.mail-archive.com/lugos-list@lugos.si/