[LUGOS] ADSL in Linux

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj at delo.si
Mon Dec 10 17:15:29 CET 2001

Najbolj enostavne resitve so vedno tik pred nosom (klic na support ...).
Tkole je.

ime: siol
geslo: internet
naslov: http://register.siol.net/servlets/ADSLRegistration/

Vse skupaj je za enkratno uporabo, samo toliko, da se prijavite in
narediti svoj uporabniski profil ter geslo. potem lahko vse skupaj
zbsrisete, saj dlje od teh strani ne pridete (se ne da brskati po netu).

Ko se registrirate, samo zamenjate uporabnisko ime in geslo in veselo
uporabljate ADSL.

b.

[snip]