[LUGOS] Samba prijava

cronos cronos at email.si
Fri Dec 7 14:57:36 CET 2001

Pozdrav.

To bi tudi mene zanimalo...nastavil sem vse, kot je treba (
character set = ISO8859-2
client code page = 852)
vendar mi to nikakor ne deluje, ce so klienti slovenski win98se. Samba
2.0.9.

Zadevo sem resil na preprost nacin in sicer da sem userjem prepovedal delat
fajle s sumniki in sicniki :-)
In zadeva deluje :-)

Roman