[LUGOS] Aleluja LinuX kernelu 2.4.16

Primoz Hrvatin primozh at email.si
Wed Dec 5 23:08:01 CET 2001

Dne Wed, 5 Dec 2001 18:46:01 +0100 (CET) je Rok Krulec
<Rok.Krulec at fpp.edu> napisal:
> Dec  5 18:44:11 AXE kernel: Out of Memory: Killed process 703 (httpd).
>
> Aleluja, koncno dela tudi Memory Management tako kot bi moral.

Si prepričan :| Namreč tudi sam sem pod novo verzijo opazil, da mi precej
hitreje začne swapat. Imam 128Mb rama in 28 Mb swapa. Do verzije 2.4.13,
se swap sploh ni zbudil, čeprav sem imel odprtih *precej* programov.
Free mi pokaže, kakor da je fizičen ram ves zafilan, gkrellm monitor pa
kakor da je še 64 Mb free. Pri 2.4.13 pa se je najprej gkrellm pomikal
proti 128Mb zasedenega in šele pri koncu začel nekoliko swapat, zdejle pa
skorej samo še disk poslušam.

Primož