Problem z fdiskom

Damjan Stritof damjan.stritof at email.si
Sat Dec 1 19:31:18 CET 2001

Zivjo.

V masini imam 4 hard-diske. Razporejene imam takole:
- hda: sistem Redhat 7.1 (3.2 GB)
- hdb: 1.6 GB
- hdc: CD-rom
- hdd: 2.1 GB (removable, FAT16) in
- sda: 4 GB SCSI

Rad bi na hdb-ju in sda-ju naredil dve particiji ext2. Poskusal sem s
fdiskom: na vsakem disku sem naredil primary ext2 particijo (hdb1 in
sda1) cez celoten diskovni prostor. Ko mountam diska, vidim, da imam na
voljo samo cca. 16 MB na vsakem disku, kljub temu, da imam particije cez
cel disk. Ga kje lomim? Tega problema nisem imel, ko sem naredil FAT16
particijo na hdd.

Se nekaj: imam starejsi ISA SCSI kontroler firme Buslogic. Ob vsakem
zagonu masine vnesem 'insmod BusLogic' in dela pravilno. Kako bi to
naredil samodejno?

Hvala in lp,
Damjan