[LUGOS] rh 7.2

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Sat Dec 1 15:02:43 CET 2001

Yo!

On Sat, 1 Dec 2001, Ales Kosir wrote:

> Dne  Tue, 27 Nov 2001 14:05:59 +0000 (UTC)
> je Damir Dezeljin <programing at nib.si> zapisal:

> tako
>
> http://www.trustix.net/
> http://www.engardelinux.org/
> http://www.bastille-linux.org/

Jaz sem pa cisto slucajno naletel na Clark Connect distribucijo, ki je v
bistvu firewall/router distribucija temeljeca na RedHat 7.1 distribuciji.
Ene 100MB pride cel ISO, da se pa potem gor naknadno jasno katirekoli
pakete od RH 7.1 namestit. Hmm, nisem gledal ze nekaj casa njihove strani,
mogoce so ze izdali novo verzijo, ki temelji na RH 7.2.

lp,B