[LUGOS] asus-modem

mrandrej66 at volja.net mrandrej66 at volja.net
Sat Dec 1 09:26:09 CET 2001

Zdravo !

Glede zunanjih Asusov sem že dosti napisal kaksno leto in pol nazaj. Trik
je vprotokolu, ki ga ima Asus nastavljenega privzeto na 64000/HDCL. Spremni ga
v eno izmed PPP variant protokola. Poglej si v knjigico kateri ukaz moraš
 uporabiti(mislim da ATB4 meni dela b.p. - pa ni 100%). To napraviš v minicomu in potem
shranis z AT&W in tudi če bos TA ugasnil bo se bo postavil v to nastavitev.
Kontorla:
ATI ti mora izpisati:

ISDN TA S/T-Interface Version: 1.24.2
PROTOCOL    : Async. To Sync. PPP
SPEED       : 64000
PACKET SIZE : 2048

Lep pozdrav, Andrej M.

P.S.
Zakaj nihče na tej listi ne išče po arhivih? Recimo če iščeš po ključu "Asus
ISDN TA" dobiš 1208 zadetkov!!!