[ LUGOS ] RedHat 7.0 - GUI

Grega Fajdiga Gregor.Fajdiga at telemach.net
Wed Aug 1 16:02:08 CEST 2001

Pozdrav!

Dne sreda  1. avgust 2001 10:21 ste napisali:
> Imam RedHat 7.0 in Gnome. Ob zagonu Gnoma izgleda vse lepo in prav, lahko
> iz njega poganjam aplikacije. Vendar, ko premaknem kakšno okno, se slika na
> zaslonu popolnoma zmeša. Delčki oken so vsepovsod, tako da se nič več ne da
> delat. Imam grafično kartico Diamond Multimedia Stealth III S500, čip S3
> Savage 4, 8 MB pomnilnika. Xconfigurator mi vse pravilno prepozna, edino
> pri XFree4 driver pa izpiše: Brez zadetkov.
> KDE se enako obnaša.

Izgleda, da imas graficno kartico v X -ih nepravilno nastavljeno, ali pa
model kartice, ki jo uporabljas ni ustrezno podprt. Tvoja tezava torej kot si
ze sam ugotovil ni odvisna od namizij, ampak od XFree86. Najprej preveri
katero razlicico X-ov uporabljas. RedHat 7.1 ima XFree86 4.03, za RedHat 7.0
pa nisem preprican. Razlicico izves tako, da pogledas v /var/log/ eno od
datotek XFree86.*.log. V razlicici 4.1.0 je cip Savage 4 podprt, za zgodnejse
verzije pa nisem preprican. Vec o podprtih cipih si lahko pogledas na
http://www.xfree86.org . Prepricaj se tudi, da uporabljas gonilnik "savage"
in ne "s3virge". Ce se vedno ne bo slo se enkrat preglej vse nastavitve od
X-ov. Upam, da ti bo tole v pomoc.

lp,
Grega