[ LUGOS ] pregrevanje in sig11

Bojan ulagab at rtvslo.si
Sat Aug 11 16:55:25 CEST 2001

> Naletel sem na en P-200 MMX na katerem bi rad postavil manjsi linux
> streznik, se pa procesor hudo pregreva zaradi premajhega hladilnega
> telesa/ventilatorja, kar je sigurno vzrok za nestabilnosti in
> sig11 pri
> prevajanju kernela.
>
> Hladilno telo bi rad zamenjal, vendar je **prilepljeno** na procesor.
> Zanima me, ali ga je komu ze uspelo odstraniti/odlepiti tako da je
> procesor to "prezivel" in kako?

OK, bolje pozno kot nikoli.

Tudi sam sem imel tak procesor, na katerem je bilo zelo tanko hladilno
rebro,
prirejeno za posebne ATX napajalnike, kateri imajo ventilator na notranji
strani.
Ce zamanjas napajalnik z normalnim je seveda takoj premalo hlajenja.
Jaz sem enostavno utrgal rebro stran (ni bilo lepilo ampak zasusena
nekvalitetna
silikonska pasta).

LP
Bojan