[ LUGOS ] disk

Matjaž Šlibar matjaz.slibar at loterija.si
Wed Aug 8 07:57:11 CEST 2001

Dne sreda  8. avgust 2001 02:41 ste napisali:
> zanima me, ce lahko dam na motherboard od p166
> disk 10Gb. motherboardov bios ima skoraj sigurno omejitev
> 8Gb, samo sem (se mi zdi) nekje prebral (?) da naj bi linux
> znal delati tudi mimo biosove omejitve. je to res?
> dam lahko gor 10Gb disk?
>
> lp,
> ratko

Linux se pozvizga na BIOS-ove omejitve. Edini problem, ki ga vidim je, da se
ti operacijski sistem ne bo zbudil z diska, ce BIOS diska sploh ne bo zaznal.
V tem primeru lahko linux zbudis z diskete. Seveda pa imas na voljo tudi
nadgradnjo BIOS-a. Proizvajalec na svoji domaci strani skoraj zagotovo ponuja
kaksne nadgradnje.

LP
Matjaz