Sweep, amavis, postfix problem

Davor Guttierrez lowcrash at amis.net
Mon Aug 6 18:08:54 CEST 2001

Pozdrav

Na strežniku imam Sophos Sweep za UNIX, amavis-perl-11 in postfix. Na
strežniku teče RH 6.2. Sophosa vse dela ok, amavis sem skompajliral, naredil
alias za virusalert in v postfix-ov mail.cf dodal:

mailbox_command = /usr/sbin/amavis "$SENDER" "$RECIPIENT"

Sedaj pa je problem, da maili ne prihajajo do userjev. V maillogu vidim, da
je mail prišel do mašine samo ne pa tudi do userja. Če zgornjo vrstico
izbrišem in reloadam postfix spet deluje vse normalno le za tiste maile piše:

............... skipped, still being delivered ................

Kaj sem pozabil narediti? Gledam READMEje in ne najdem ničesar, me lahko kdo
kam usmeri?

LP,

Davor