libXv.so.1

Igor Kolar Ike at email.si
Thu Aug 2 18:40:02 CEST 2001

Hi,

Nekaj se je že govorilo o tej knjižnjici; ugotovil sem, da pripada
pakatu XFree86-libs-4.0.3-5.i386.rpm in je del distribucije RH 7.1.
Osebno imam še 7.0 in jo bom še en čas imel; kajti do CD-jev momentalno
ne morem priti.

RPM-a tako ne morem namestiti, ker mi vrže ven en kup konfliktov med
knjižnicami (okoli 10 vse skupaj), najverjetneje zato, ker na mojem
sistemu že teće XFree 4.1.0 in ne 4.0.3, za katerega je RPM preveden.
Imam, po domače, preveč nove X-e.

Kako izluščim to knjižnico in zakaj za božjo voljo ni del XFree 4.1.0
paketa? Namestil sem vse tam prijavljene tarballe (obvezne) in še nekaj
neobveznih, kot navaja dokument Install. X-i drugače delajo ok. Vse
skupaj že hudo diši po winsih.

Zanimivost: divx mi pod Win98 dela in to perfektno. Žalost :>
-ike