Tazave z brnenjem zvocnikov od HI-FI stolpa

Grega Fajdiga Gregor.Fajdiga at telemach.net
Thu Aug 2 12:29:36 CEST 2001

Pozdrav!

Vem, da je tole vprasanje popolnoma off topic, vendar sem spraseval ze
povsod, pa te tezave nihce ni znal resiti. Stolp imam prek vhoda AUX na
stolpu in izhoda SPK OUT na racunalniku povezan na racunalnik in na ta nacin
glasbo na racunalniku poslusam prek stolpovega zvocnega sistema. Problem je v
tem, da ko je racunalnik povezan s stolpom zvocniki mocno brnijo (hrup se se
poveca, ce vkljucim nizkotonce). Kabel naj bi bil v redu. Stolp je od
racunalnika postavljen priblizno pol metra stran, zvocnika pa eden priblizno
dva, drugi pa pet metrov. Brnita mi oba zvocnika. A kdo kaj ve kaj bi bilo
lahko narobe? Nadaljna debata seveda poteka privat, da ne bomo smetili liste
(ze tako sem jo sam dovolj ;-) ).

Se enkrat se opravicujem za off-topic vprasanje, vendar res ne vem koga bi se
vprasal.

Hvala ze vnaprej in lp,

Grega