Mrezne ...

Iztok Kham gt3 at email.si
Fri Aug 31 12:02:29 CEST 2001

Lep pozdrav...
Mam sledeè problem:
Imam server (P90, 16MB RAM), ki naj bi služil kot server za internet.
OK, v mašini imam 2 Realtek mrežni kartici. Ena je priklopljena na ADSL
(eth0), druga na drugo mašino preko crossover kabla (eth1).
Stvar je problematièna, ker od serverja do "workstejšna" vse lepo dela...
èe pa hoèem kaj poslati z workstejšna na server (internet ali samba), se mi
prenos nekje okoli 70k zaustavi in eth1 na serverju preprosto pade dol
(iface eth1 up stvar spet spravi v delujoèe stanje - dokler spet neèesa ne
pošljem).
Kaj je tukaj narobe?
Vsaka ideja je dobrodošla.

         Iztok

P.S. Mogoèe kaj pomaga ... eth0 dela na 10Mbit, eth1 pa na 100Mbit