postfix + transport

Gasper Furman merjasec at skavt.net
Thu Aug 30 17:32:18 CEST 2001

Pozdravljni

Imam en problem :) Rad bi naredilo to:
-imam dva linux serverja z postfixom
-server A je v omrezju AA in server B je v omrezju BB
-server A je glavni server, server B pa imam samo za "mail proxy"
-se pravi ko pride posta za masino A gre najprej na masino B, potem pa jo
masina B dostavi masini A.

Zadevo sem sem lotil tako, da sem za domeno, ki jo uporabljam naredil MX
record, ki kaze na masino B. Se pravi mail pride na masino B.
Na masini B sem v /etc/postfix/transport zapisal:

domena.org	smtp:[A.domena.org]
.domena.org	smtp:[A.domena.org]

kar naj bi v bistvu poslalo zadevo na masino A, vendar je tu problem, ker
on ugotovi, da MX kaze na masino B, se pravi nase in se mal zacikla:

<user at domena.org>: mail for domena.orgloops back to myself

Kaksna ideja, kako to resiti? Izkusnje?

Hvala

Lep pozdrav,
        Gasper Furman
--
"Dying is a very dull, dreary affair.  And my advice to you is to have
nothing whatever to do with it."