[ LUGOS ] ikone v Window Makerju

Luka Komat luka.komat at guest.arnes.si
Wed Aug 29 21:19:17 CEST 2001

Yo!

Se eno vprasanje...
Mam en problem, ki se je pojavil nedavno.
Ko se logiram kot navadni uporabnik in zazenem WM so vse ikone nalozene.
Ko pa se logiram kot root in zazenem WM pa najde samo tiste "simple" ikone.
Pogledal sem v polje, kjer pise pot do imenika s ikonami, ampak je tam
pravilno upisan, le naloziti jih noce.

btw:
Kako bi ob zagonu WM-ja (skupaj z njim) zagnal tudi tiste asmone, as modeme
itd.? S tem mislim, ali obstaja kasna moznost, da mi ob zagonu WM-ja nalozi
se tiste zadevscine za monitoring, brez da bi jih poganjal iz terminala??
Upam da vas nisem prevec obremenil z vprasanji...

lp,L