[ LUGOS ] Vecni desktop

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Wed Aug 29 20:34:21 CEST 2001

Na 29 Aug 2001 16:27:03 +0000, je Miroslav Jurkas zapisal(a):
> Ziv !
>
> Mogoce ima kdo idejo, kako narediti naslednje na Xih:
>
> V sluzbi imam MS NT Terminal server, klienta po linux-om in dela. Ko
> koncam delovni dan (ne pa tudi dela), preprosto recem diskonect (seja na
> strezniku z vso grafiko tece, programi, ki kaj racunajo delajo, itd...) in
> potem racunalnik ugasnem (streznik seveda se tece).
> Pridem domov in me zanima ali je nek program koncal, se povezem (ppp ali
> internet), grem s podobnim klientom gor in glej ga zlomka imam doma
> sluzbeno delovno namizje, pogledam in pozenem, ... naredim disconect in
> [...]

Temu se rece X-Windows :)

Stvar dela, sicer je malce hitrejsa od VNC ampak vseen ima precej rada bandwitdh (zacenjsi z 10mbps mreznimi :), dela tudi preko isdnja, samo pocasi...

Kar se tice tega da tvoje aplikacije kar naprej tecejo... hmmm to bi znalo biti problem, namrec
v linuxu navadno desktop aplikacije ne opravljajo nekega hudega racunstva...
ce das kaj delat das to v ozadje in kasneje spet poklices

drugace ti pa session managarji kot je gdm in kdm obnovijo sejo... se pravid a se ti spet naloadajo ista okna, isti urlji v brskalnikih itd...

Lep Pozdrav
Andraz Tori