[ LUGOS ] Vecni desktop

polz polz at writeme.com
Wed Aug 29 18:44:49 CEST 2001

> Nekje sem bral, da tudi linux omogoca podoben nacin dela kot je terminal
> services na Win 2000 ? Kje bi lahko prebral vec o tem ?

man X.

Doma pozenes X server (lahko s startx).
ssh na tvoj veliki server.
Ko si connectan, napises: export DISPLAY=tvoj.client.ip:0
Sedaj bodo vsi graficni programi kazali svoja oblicja na tvojem
domacem racunalniku.

Kako jih pripravis do tega, da se ne terminirajo, ko se odlogiras
in kako jih potem dobis nazaj, pa zaenkrat ne vem.
Nacin gotovo obstaja.

Ce doma ze delas kaj pod X in bi rad imel se 1 konzolo, ki je
graficna in tece na serverju, lahko zadevo izvedes takole:

1. Prijavis se v konzoli (recimo tty1).
2. X :1 &. Sedaj se ti bo startal samo X server, brez desktopa.
3. preklopis nazaj v to konzolo.
4. ssh tvoj.server.ip
5. na serverju napises startx -- tvoj.client.ip:1
Presledki pri 5. so pomembni.

Upam, da ti to kaj pomaga.