[ LUGOS ] sumniki

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Wed Aug 29 14:03:03 CEST 2001

Howdy!

On Wed, 29 Aug 2001, Nejc Novak wrote:

> Imam fat32 particijo mountano v linux kot vfat fs. Od tam sem arhiviral
> datoteke v tar.bz2 arhiv. Sedaj ko sem ji hotel extractati nazaj pa mi
> je ignoriral vse datoteke s sumniki (sumniki so spremenjeni v ?).
>
> Kako bi vse '?' v datotekah spremeil recimo v 'x'. To niso windowsove
> datoteke amapk po vecini wordovi fili. Jih je pa kar precej - prevec, da
> bi rocno spreminjal.

Sedaj za nazaj bo to bolj tezko, ker so to dejansko vprasaji in ne le
kaksni 'placeholderji' pri izpisu iz tar-a. Za v naprej mountaj fat32
particijo z opcijama 'codepage=852,iocharset=iso8859-2'.

Za nazaj pa kaksna telovadba v stilu:
#!/bin/sh
FILES=/tmp/files
find . -type f | grep "?" >${FILES}
N=$(( `wc -l ${FILES} | awk '{ print $1 }' ))
C=0
while [ ${C} -lt ${N} ]; do
    F=`head -n ${C} ${FILES} | tail -n 1`
    G=`echo "${F}" | tr '?' 'x'`
done

Ce pa imas probleme tudi z direktoriji, pa naredis se enkrat isto, le v
vrstici 'find ....' dolocis, da je 'type d'.

Peace!
  Mkx