[ LUGOS ] 3COM ISDN PRO TA preko USB?

Žiga Dolhar ziga.dolhar at amis.net
Tue Aug 28 13:02:14 CEST 2001

Živjo. Stvar je jako problematična - meni sicer 'dela', z uporabo tega
stringa

AT*PPP=4 *A0=2 *D3=95 *D4=70 *W=1

Ampak je takole...

Stvar se lahko poveže v 4 sekundah ali 20 minutah. Žal je prva možnost
najredkejša oz. HUDO redka... ponavadi rabim ene 3 minute... :| Stvar
tudi malce 'zje*e' modem, da lahko HUDO nagaja pod Okni... meni na srečo
samo hudo nagaja, v podjetju, kjer sem jih prosil za pomoč pri tem, pa
jim sploh ne dela več :|

Žal. Lp, Žiga

USB-ja?