X force shutdown

Igor Kolar ike at email.si
Mon Aug 27 18:59:46 CEST 2001

Hi,

X-e se da po defaultu kill-ati (taka lepa beseda) s kombinacijo tipk
CTRL-ALT-BACKSPACE. Tako uporabno, a dostikrat zaklenem raèunalnik s
screensaverjem, nakar to postane kar nevarna mo¾nost. Spet vem, da se jo da
izklopiti v /etc/XF86-Config, vendar je to spet problematièno, ker dosti
eksperimentiram z wine, ki mi je parkrat X-e ¾e obesil. Obesil v smilu, da
vhodne naprave (tipkovnica, mi¹ka niso delovale, z izjemo gornjega
zaporedja). No, ¾elel bi torej nekaj takega:

Ob pognanen screensaverju (KDE 1.1.2) z opcijo lock screen naj ta kombinacija
*ne* bi delovala. Brez screensaverja pa ja. Vem, da me¹am pojme window managera
in pa grafiènega stre¾nika, a: z minimalno kodiranja, kako?

Lepa hvala,
-ike