[ LUGOS ] Dial-out callback na NT server RAS

Primož Hrvatin primozh at email.si
Mon Aug 27 14:35:38 CEST 2001

Sam sem uspel ustimat callback na NT Workstation (za Server je verjetno
isto). Kakor vem, verzije pppd od 2.3.7 naprej imajo v svojih config
skriptah lepo navodila, kako prevedes za callback, v bistvu rabis samo
en flag vklopit, ki ti enajbla CBCP support, pa prevedes, potem pa imas
dodatno opcijo callback, kjer vpises cifro, kam naj te poklice, pa tudi
tacajt, ko te klice, moras zagnat pppd, da se bo znal oglasit na klic.
Ti posljem moje skripte, ce hoces, na privat.

LP
Primoz