Re: [ LUGOS ] Vprašanje

Primoz Tomazic primoz at aborigin.org
Sat Aug 25 15:11:48 CEST 2001

Zivjo

uporabi modul es1371

--
LP

Primoz
  ----- Original Message -----
  From: Borut Rozman
  To: lugos-list at lugos.si
  Sent: Sunday, August 26, 2001 12:09 PM
  Subject: [ LUGOS ] Vprašanje

  Instaliral sem si novi slack 8.0 na MSI 694D MB, katera ima onboard sound, trenutno bi rad usposobil le .tega , vendar mi to nikakor ne uspe, zadeva naj bi bila neka AC97 comp. stvar vendar mi nikakor ne uspe usposobiti driverja, imam še aureal 1.0 zvočno katera mi lepo dela v konzoli z nekim beta driverjem, ampk v G-nomu stvar NE dela in comp zmrzne, zato bi rad usposobil AC97 dokler sin ne omislim druge zvočne kartice! Vse ostale stvari delajo BP

  Podatki o rač.

  MSI 694D pro-A (promise ata 100 kontroler)

  2x Celeron 500

  Fujitsu 20 GB ata100 7200 disk

  IBM 4.2 GB SCSI Disk

  CD Rom TEAC 32