[ LUGOS ] mysql

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Fri Aug 24 14:25:09 CEST 2001

On Fri, Aug 24, 2001 at 02:19:46PM +0200, Igor Linux wrote:
> zascitil bi rad podatke v mysql,pa me zanima par vprasanj:
> - kolik se upocasni pisanje v bazo in citanje, ce uporabljam PASSWORD

Ko se prijavljas, je pocasneje (malo), s php uporabljaj pconnect, pa ne bo
vec te tezave. Zgolj uporaba funkcije PASSWORD je precej nezahtevna za
procesor (se kar enostaven hash).

> - ce nekdo presname celotni dirketorij ( /var/lib/mysql/baza ) nekam drugam,
> jo lahko nemoteno uporablja naprej?

Vsekakor. Seveda je dobro da prej naredi LOCK TABLES na vseh tabelah ki jih
kopira, da ne skopira podatkov, ki se niso cisto zapisani v datoteke.

> - zna mysql uporabiti dva procesorja, ali pa apache + php + perl enega, baza drugega?

Ja, mysql zna. Tudi apache zna. SMP rocks :) Kernel threads so zakon.

> - je mozna kaksna replikacija , kako je najbolj enotavno

En nacin je update log, drugi nacin je slave servers (najbolje da zacnes
kodirat), tretji da pogledas manual ce so se kaksni nacini (tam not pise
vse o bazi).

> - je mozen cluster , ce je kako

Tudi tukaj svetujem ogled prirocnika, ki pride z bazo :)

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer