[ LUGOS ] Skener (kateri?)

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Wed Aug 22 11:50:28 CEST 2001

* On 22-08-01 at 09:21 Gregor Pirnaver (gregor.pirnaver at email.si) wrote:
+----Here quoted text begins----+
[...]
> Kakšne so vaše izkušnje s skenerji? Jaz imam USB skener HP
> ScanJet 4200C in zadeva po nekaj kolobocijah za silo dela...
Imas sreco... sam imam HP Scanjet 3400c, ki v Linux-u verjetno nikoli ne bo
delal.
> Kaj priporočate? Rabljen starejši SCSI skener?
Ni nujno da starejsi, je pa dosti vecja moznost za delovanje brez problemov pod
linux-om ce je skener SCSI.
Podprti skenerji (v projektu SANE) so na:
http://www.mostang.com/sane/sane-backends.html

> --
> Gregor @ Mandrake 8.0 -> KDE 2.1.1 -> Kmail 1.2 -> ;-)
+----and here the quote ends----+