[ LUGOS ] Amavis @ preverjanje mejla

Andrej Mršek andrej.mrsek at amis.net
Wed Aug 22 10:51:11 CEST 2001

Zadeva dela s pomocjo daild, fetchmail in ipchainsi, vsaj meni brez problema.

Fetchmail preda posto sendmailu, za uporabnika pa napravis konfiguracijsko
datoteko .fetchmailrc v home direktoriju (za vsakega, kar zna biti problem, ce
jih imas dosti... - uporabis lahko kaksen generator skripte, vendar ga bos moral
napisati sam), tako da bo posta sl skozi skener.

Najbolje bo, da skripto za vlecenje mailov vtaksnes ko ip-up.local, saj le tako
zagotovis zaganjene, ko je ppp povezava ze vzpostavljena. To storis recimo s
tako vrstico v skripti ip-up.local:
  su linux_username -c fetchmail &
ce pa uporabnik ne potrebuje ukazne lupine pa dodas opcijo -s:
  su -s /bin/bash linux_username -c fetchmail &
Vsakih 20 minut pa ti ne bo problem proziti povezave - skripta s kaksnim pingom
pa v cron...

Lep pozdrav, Andrej

P.S.: Se primer .fetchmail skripte:
----
poll moj-pop3.server.com with proto pop3
  user "username" there with pass "password" is linux_username here
----