Particijska tabela

Janez Trenz janez.trenz at bigfoot.com
Tue Aug 21 13:22:28 CEST 2001

Pred kratkim, sem se ukvarjal s sesuto particijsko tabelo na enem
računalniku (virus press). Tukajle ene par povezav, da si ne bo še kdo
razbijal glave!

gpart - Guess PC-type hard disk partitions
http://www.stud.uni-hannover.de/user/76201/gpart/

TestDisk
http://www.esiea.fr/public_html/Christophe.GRENIER/index.html?testdisk.html

Testdisk je DOS in *nix program, gpart pa je *nix. Uporabil sem oba, da
sem preveril, če se rezultata ujemata. Ugotovil sem, da je zelo dobro,
če se naredi dolgotrajno iskanje po vsakem sektorju na disku. Tako sem
dobil še eno particijo (suspend to disk ;)

Hvaležen sem tudi, da ima linux podporo FAT32, sicer počasno pa
vendarle, ker win* niso hoteli prebrati datotečnega sistema. Z linuxom
sem pa prepisal podatke brez napak po mreži na drug računalnik.

Nauk: čimdlje stran od operacijskih sistemov, ki so dovzetni za viruse
in ki jim ne delujejo vse zadeve, če se ne zaženejo z diska!

--
Janez Trenz  AKA  der_Alte               o      _     _         _
janez.trenz at bigfoot.com  __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)