[ LUGOS ] Win95 sesul ext2 particijo

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Tue Aug 21 09:02:49 CEST 2001

Howdy!

On Tue, 21 Aug 2001, David Ipavec wrote:

> Naredim particije kot spodaj,
> samo spremenil sem hda2 iz ext2 na FAT16 (Id 6)
> sem rabil mal placa za windows

Najvecji problem pri tvoji uporabi je ta, da Winsi znajo uporabljati le
*eno* primarno particijo, druge pa morajo biti logicne na extended
particiji. Ti pa si Winsom poizkusil podtakniti dve primarni particiji.

Jaz sem imel vedno slabe izkusnje z delanjem FAT particij pod Linuxom za
uporabo z DOS/Win. V najboljsem primeru se je zgodilo naslednje:

/dev/hda1  FAT32
/dev/hda2  ext2

ce sem najprej naformatiral /dev/hda2 in instaliral Linux, potem pa se
Winse, so mi Winsi povozili zacetek druge particije. Resitev je, da vedno
naredis particije za Winse z Win fdiskom. Je ze toliko pameten, da pusti
pri miru ostale particije.

Peace!
  Mkx